سلام، به ایستگاه کتاب خوانی خوش آمدید.

اینجا ما همه جور کتاب داریم؛ از کتاب درسی گرفته تا کتاب ترسناک، تخیلی و... 

همه ی کتاب ها هم در همین پست قرار میگیرن؛ به ادامه‌مطلب یه سری بزنید!

امیدوارم مورد استفاده تون قرار بگیره و مفید باشه.

یادتون نره اگه کتاب خوبی سراغ داشتید که بشه اینجا منتشرش کرد حتما به ما معرفیش کنید. (رو همین مطلب اسم (ترجیحا با نام نویسنده) رو در غالب نظر ارسال کنید.)


علائم ظهور امام زمان (عج):


دوست دارم هرکاری رو با یاد و نام اقا صاحب الزمان(عج) شروع کنم برای همین هم چراغ اولین کتاب این پست رو با کتابی در مورد ظهور اقا امام زمان(عج) شروع کردم.


ویژگی ها:

حجمش کم است و تنها 23 صفحه دارد.

بسیار تاثیر گذار و عالی است.



دانلود کتاب


--------------------


لمپنیسم:



«لمپنیسم» از ریشه آلمانی «لمپن» یا «لومپن» (Lumpen) گرفته شده است. واژه «لمپن» یا «لومپن» در مفهوم لغوی آن به کسی اطلاق می گردد که به گروه یا طبقه خاصی وابسته نباشد. این واژه معمولاً با پسوند «پرولتاریا» (Lumpen proletariat) بکار می رود و منظور از آن کارگران فقیر و ژنده پوش و بطور کلی کارگرانی است که از طبقه و جایگاه خود بریده و به عنوان گروهی بیکاره اند. از این رو در لغت «لمپن پرولتاریا» مترادف با «بیکاره ها» استعمال می شود معنای اصطلاحی واژه فوق که غالباً در مباحث اجتماعی و سیاسی جوامع سرمایه داری کاربرد دارد، گروه یا اقشار وازده جامعه است که معمولاً ‌در حاشیه شهرهای بزرگ جوامع صنعتی زندگی نموده و از ارتباط و اتصال با طبقات فعال و مولد جامعه بریده اند. این گروه که از جریان زندگی عادی به دورند، بدون شغل و حرفه ای مفید زندگی خود را در شرایط بسیار نامطلوب و سخت بسر می برند. اینان برای امرار معاش و گذران زندگی غالباً به کارهای ناشایست و ضد انسانی تن می دهند. دزدان، چاقو کشان حرفه ای، اوباش، ولگردان ، روسپیان و جنایتکاران باجگیر خرده پا و نظایر آن را اصطلاحاً در زمره این افراد به حساب می آوردند.


نویسنده:علی اکبر اکبری

حجم فایل:2.52 مگابایت

تعداد صفحات:184 صفحه


دانلود کتاب


--------------------


سرژلادکو (ناخدای دانوب):



کتاب ناخدای دانوب یکی از آثار پلیسی و در عین حال تاریخی ژول ورن محسوب می‌شود که بسیار پر هیجان و زیباست. حوادث این اثر جالب، در بحبوبه جنگ‌هایی رخ می‌نماید که در قرن نوزدهم میلادی در کشورهای ترکیه که در آن زمان همان دولت عثمانی بود، بلغارستان، صربستان، روسیه و … در جریان بود. شاید خوانندگان کتاب‌های ژول ورن داستان‌های زیادی را از این نویسنده مشهور در مورد اکتشافات و اختراعاتی که بعدها به واقعیت مبدل شد، مطالعه کرده باشند، ولی این اثر که برای نخستین بار در سال ۱۳۸۷ به فارسی ترجمه شد، قدرت ژول ورن را در داستان‌های غیر تخیلی به خوبی نشان می‌دهد به همین دلیل، با ملاحظه این کتاب می‌توان او را در ردیف نویسندگان مقتدر داستان‌های پلیسی نیز به حساب آورد.


نویسنده: ژول ورن

حجم فایل: 1.28 مگابایت

تعداد صفحات: 115 صفحه


دانلود کتاب


--------------------


راز آفرینش جهان:



راز آفرینش ، یکى از تفکرات پنهانى انسانهایى است که به جهان با دید کنجکاوانه مى نگرند. براى پى بردن به این حقیقت ، راههاى دور و درازى پیموده شده است و دانشمندان ، هر کدام براساس دیدگاه خود، بخشى از چهره پر رمز و راز آفرینش را آشکار ساخته اند. یکى از موضوعات پیچیده اى که در ذهن هر انسان کنجکاوى مى تواند وجود داشته باشد آن است که مى خواهد بداند این جهان چگونه پدید آمده و نسل انسان چگونه بر روى زمین مستقر گردیده است.


نویسنده جورج گاموف

حجم فایل: 4.33 مگابایت

تعداد صفحات:193 صفحه


دانلود کتاب


--------------------


اموزش زبان ++c:




اگه به برنامه نویسی علاقه داشته باشید و بخواهید دنبالش برید و توش موفق بشید بهتره که چند تا زبان برنامه نویسی معروف رو یاد بگیرید.یکی از این زبان ها که خیلی هم معروف است زبان c/++c است.اگه این زبانو به خوبی یاد بگیرید تو برنامه نویسی پیشرفت زیادی خواهید داشت.

این کتاب یه کتاب اموزش زبان برنامه نویسی ++c است.زبانش فارسی و خوب هم مطالب رو توضیح داده.برای اموزش این زبان هم مناسب است.



نویسنده:عبدالله آراسته

حجم فایل:17.3 مگابایت

تعداد صفحات کتاب:257



دانلود کتاب


--------------------


حافظ شناسی:



کتاب حافظ شناسی جلد اول مشتمل بر ۱۶۹ صفحه به کوشش سعید نیاز کرمانی ، دربردارنده ی مجموعه ی ارزشمندی از مقاله های مختلف با موضوعات بسیار متنوعی است. از بررسی نسخه های مختلف دیوان حافظ گرفته تا بررسی یک واژه در اشعار او تا شرح برخی از غزل ها تا پردازش های تاریخی درباره اوضاع زمانه ی او و شخصیت حافظ همه و همه در این مجموعه قابل بررسی است. در این مجموعه مقایسه های بسیار تأمل برانگیزی میان حافظ و شعرای دیگر همچون خواجو، سلمان ساوجی، سعدی و … صورت گرفته است. از ویژگی های برجسته این اثر بیان دیدگاه های صاحب نظران : پرویز ناتل خانلری ، ایرج افشار ، رعدی آذرخشی ، مهدی حمیدی ، خسرو فرشیدورد ، ادیب طوسی ، ابوالفضل مصفا ، محمد جعفر محجوب ، مهدی برهانی و کیوان سمیعی در شرح دیوان حافظ است.


نویسنده: سعید نیازکرمانی

حجم فایل:2.23 مگابایت

تعداد صفحات: 169


دانلود کتاب


--------------------


قابوس نامه:



قابوس‌نامه کتابی است پندی در آیین زندگی، تألیف امیر عنصرالمعالی کیکاووس بن اسکندر بن قابوس بن وُشمگیر بن زیار و تألیف آن به سال ۴۷۵ قمری است، ولی دکتر عبدالمجید بدوی به‌دلایلی سال تألیف آن را میان ۴۵۷ – ۴۶۲ هجری قمری می‌داند. این کتاب مکرر به‌ طبع رسیده، از جمله در ایران هفت‌ بار منتشر شده که چاپ پنجم توسط استاد سعید نفیسی به‌ سال ۱۳۱۲ طبع و چاپ ششم به‌ اهتمام دکتر عبدالمجید بدوی در تهران به سال ۱۳۳۵ انتشار یافته و همچنین در انگلستان جزو انتشارات اوقاف گیب به‌اهتمام «روبن لوی» به سال ۱۹۵۱ منتشر شده و نیز چند بار در هند انتشار یافته‌است. امّا بهترین تصحیح قابوس‌نامه به کوشش غلامحسین یوسفی در سال ۱۳۴۵ منتشر شده‌است. نام قابوس‌نامه از نام مؤلف که در تواریخ به‌ نام قابوس دوم معروف است، گرفته‌ شده است. وی این کتاب را به‌ نام فرزندش گیلان شاه در ۴۴ فصل نوشته، به‌ این قصد که اگر وی پس از او حکومت را حفظ کند یا به‌ رتق و فتق کارهای دیگر بپردازد، بداند چگونه وظایف خود را انجام دهد و همچنین به‌ منظور تربیت فرزند، رسوم لشکرکشی، مملکت‌داری، آداب اجتماعی و دانش و فنون متداول را مورد بحث قرار داده‌است. سبک نگارش کتاب نثر مُرسَل یا همان نثر ساده و بی‌پیرایه معمول ِ قرن‌های چهارم و پنجم هجری قمری به سبک بلعمی و بیهقی است.


نویسنده: امیر عنصرالمعالی کیکاووس

حجم فایل: 5 مگابایت

تعداد صفحات: 370


دانلود کتاب


--------------------


اموزش تجوید:



اینم یه کتاب اموزش تجوید.

این کتاب تقریبا تمام نکات تجویدی را بیان کرده است و برای افرادی مثل من و شما خوب است و به کمک ان می توان نکات تجویدی سطح 1 را اموخت.

درضمن از ان جایی که امسال در کلاس مفاهیم تجوید درس داده می شود به درد درس ما هم می خورد.


گرد اوری و تنظیم:علی لسانی

حجم فایل:1 مگابایت

تعداد صفحات:17


دانلود کتاب


--------------------


جزیره گنج:



همانطور که میدانید(یا شاید هم نمی دانید!)جزیره گنج یکی از بهترین رمان ها در زمان خود بوده است.

نویسنده ی این کتاب  است که یکی از بهترین نویسندگان در دوره خود بوده است.

امید وارم مفید باشه.


نویسنده:

حجم فایل: 2.3 مگابایت

تعداد صفحات: 261


دانلود کتاب